Sofia var namnet

"livet deluxe"

you blocked me on facebook and now you're goin to die

Publicerad 2012-07-30 01:17:37 i Skitsnack,

oh damn, såg just att det blev lite för många klickningar av ett inlägg jag gjorde under en onykter timme på emmaboda. men det gör inget, för det är ju en sann känsla! underbara jag ibland.
 
har upplevt tre av dom mest fantastiska dagarna i mitt liv. jag och mollis drog spontant till emmabodafestivalen och fucka ur. fucka ur var namnet. noll minnesluckor och ingen ångest för något! helt fantastiskt. och vi hittade ett gäng underbara grabbar av årskurs 94. bröder till döden! grät dock några gånger för mina fantastiska grabbarna inte var med. bjuder på den! cuz i luv u.
och till min mollan. du är bäst, ingen protest.
du gjorde just min sommar.
 
 
 
 
 
och det finns en karl i denna värld jag vill gifta mig med.
han kallar sig angerfist.
 
 
fyllde nyss år. eller vad säger man, för en timme sedan var det min födelsedag. inte mycket till födelsedag men mor min fullbordade den med en god middag på balkongen med vitt vin till. och min kära syster & hennes pv. vad skulle man göra utan den fantastiska familjen?
 
vi ger inte upp utan en kamp och vi tar inga order från någon.
babylon är mördare.
- kapten röd. du är fantastisk
 
jag fortsätter fira med rosé och musiken samt lite dexter.
 
och jag grät en skvätt när jag kom hem.
en väldigt ensam födelsedag. och att jag satte på en låt som är väldigt känslig för hjärtat mitt av andra anledningar, jag minns med jeepstarr gjorde inte allt bättre! men skål, nu börjar man bli gammal och det är inte kul att fylla år längre. BIG UP LIVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela