Sofia var namnet

"livet deluxe"

all over you

Publicerad 2012-06-24 12:08:15 i Skitsnack,

passade på att dra på mig bikinin och sätta mig på ballen i solen med lite kaffe. nej, men såklart blir det ju molnigt och snäppet kallare på engång. på med victoria secret dressen igen då, men vädret för övrigt kan jag ju inte klaga på - varma sommarnätter har ju börjat (svenska sommarnätter).
 
låg och funderade lite på drömmarna jag hade imorse.
ja, dom har börjat igen.
 
båda om människor jag tycker och bryr mig om. från den ena hittade jag ett farväl-livet-brev och film. och från den andra fick jag en ursäkt jag velat ha och att allt blev bra igen. känner lite att det sistnämnda är vad jag skulle behöva just nu. men wtf. jag förstår ingenting. varför drömmer man sån här skit?
you guys are stalkin me in my dreams. det är inte okej.
aja, fuck det där.
 
en väldigt glad sak är att en pojke (som inte är en pojke längre dock) jag träffade väldigt mycket i gymnasiet har gått och släppt en skiva med sitt band! sex år senare liksom, freaking amazing! 
lyssnar inte så mycket på sån musik längre, men det är riktigt bra så jag länkar. och ja jag skryter, jag har varit tillsammans med en kändis när jag var sexton. lol
 
http://www.facebook.com/music/album/Same-Stories-New-Endings/10150881600280998
 
 
 
evig väntan, evig längtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela