Sofia var namnet

"livet deluxe"

ballen

Publicerad 2012-06-08 11:59:16 i Skitsnack,

insåg att det faktiskt var strålande sol utomhus så jag drog på mig bikinin och tog med data & frukost med mig ut på balkongen. älskar att jag har morgon/förmiddagssol, då den faktiskt är som starkast. skulle väl tippa på en solbränna den här gången med (jag lär mig aldrig det här solskydd).

sen känner jag lite såhär att det är jobbigt när man gått ner i vikt och är van att ha en viss storlek på bikiniöverdelen och att man inser att den man köpte är lite lite förstor. jaha, då får man lägga på sig lite hull då så kanske brösten och rumpan kommer tillbaka!
människokroppen är fantastisk.

nej nu kom molnen, då går vi in igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela