Sofia var namnet

"livet deluxe"

dagen efter dagen

Publicerad 2012-06-24 01:33:14 i Skitsnack,

ja, jag vet jag är sämst. och inte nog med det så känner jag mig måttligt blåögd också. jag fortsätter vara lättlurad och nu är jag fallen, igen. kanske inte rikigt men det känns så. lyckan var total i tisdags men nu känner jag mig mest bara besviken. kan vara mest pga att jag inte förstår någonting. jag förstår faktiskt ingenting.
 
you guys are asses. 
 

spenderade i alla fall min midsommar med mina fina hjältar! nubbe och vattenmelon fylld med vodka skulle kunna beskriva min kväll rätt bra. och jag vaknade upp och kände inte av bakfyllan alls. highfive på den! mollan måste haft rätt när hon sa att man inte blir bakis av sprit! beror väl lite på hur man definerar det förvisso, men kan stämma. hade en God damn awesome night i alla fall.
alltid med mina hjältar.
 
 
iloveyou
 
bästa killen i världen
 
du är fantastisk. inte helt nöjd med melonen dock? fniss
 
 
trött så in i helvete. upp klockan sju och köra syster till jobb. 
jag vet, jag är en fantastisk bra storesyster.
 
och jag tänkte skriva och avreagera mig lite på alla de svin i den här världen, men jag låter bli. jag orkar inte. "fuck dom som hugger dig i ryggen när du vänder dig om"
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela