Sofia var namnet

"livet deluxe"

fantastisk första dag på semestern

Publicerad 2012-06-25 20:28:52 i Skitsnack,

fan, man är inte så dum som man ser ut! lyckades följa en riktig beskrivning för att installera en avancerad drivrutin på min dator. systemvetenskap på universitetet nästa eller? fniss. grafisk design skulle vara något för mig, dock är konkurrensen hög. jobbigt läge.
 
jag väntar på att H ska få bli butikschef så jag kan bli anställd. jag är en väldigt duktig medarbetare! och arbetsledare för den delen.
vi träffades idag också. det blev en riktigt trevlig dag det här! 
nästa gång får det bli ett glas vin och lite djupare skitsnack.
 
nu ska det packas i ryggsäcken så drar vi imorgon.
fyff vad taggad jag är!
p&l, akta er för mig,
jag hoppas ni inte gör mig besviken denna gång!
håll tummarna för att jag får sol hela veckan tack.
 
 
-08
 
 
 
just ja, att bero på ingenting. respons jippiyayjey!
ska nog åka och sova med fina inatt, det lät som en bra plan.
blåögd, lurad eller inte. jag lever för det lyckan ger mig idag. imorgon är alltid ett senare problem. förhoppningar och besvikelser är vad livet har att ge. 
K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela