Sofia var namnet

"livet deluxe"

fuckinfuck

Publicerad 2012-06-25 22:05:53 i Skitsnack,

nä, jag är inte grinig.
jag stannar uppe och packar hela natten istället då.
 
blev lite missförstånd sådära.
men det positiva är ju faktiskt att jag får svar när jag ber om svar. det är ju lite skillnad från mitt tidigare liv då man var tvungen att prata ständigt med väggar, och ja, väggar svarar ju inte. 
 

sitter med ett nice fotbad och lyssnar på håkan. tog mig faktiskt friheten att öppna en öl också. är sådär fantastisk och kom på klockan tio att jag kanske borde tvätta då det finns kläder i korgen som ska med upp till borlänge. men det gör inget, kommer säkerligen ändå inte kunna sova. kallas ivrighet.
och i brist på annat blogga sig lite. 
 
skål för semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela