Sofia var namnet

"livet deluxe"

här kommer kingen in

Publicerad 2012-06-11 12:45:06 i Skitsnack,

ja jo, man börjar ju känna sig som kingen när man vaknar och ser att klockan är tolv. wtf, vad hände? jag vaknade först av ett sms klockan halv fyra som jag tänkte svara på, men vaknade av att jag låg med telefonen på magen och under kroppen låg mina glasögon (att dom fortfarande håller är ett under!). antagligen har jag försökt svarat på smset i sömnen utan att lyckas. bra Sofia. så när jag vaknade andra gången var klockan kvart i sex av att mina fötter kliade, dumma arbete och förstöra dom. fotbad ikväll, yes sir.


nu sitter jag här och klockan är lite över halv ett. måste ta en dusch och äta lite frukost. segmode.
tatueraren med syrran och myskväll med middag & blåbärspaj med min fina Caroline. tänkte hinna med en kaffe hos nea också. fantastisk ledig dag! och mitt välmående är på topp. ännu mer fantastiskt.





vad som stör mig är när en person ger antydanden om att den mår dåligt eller säger att den gör det pga en del saker i livet just nu. personen ber dig lämna den ifred för att prata om det inom några dagar. personen hör inte av sig och man skickar därav ett sms i fråga om hur personen mår med tanke på att man blir orolig. noll svar. man får höra att personen träffat några nära vänner till mig och personen ger sken om lycka och välmående. nu, nästan en vecka senare får man ett svar och så var svaret, lyckan & välmåendet var på topp.
då undrar jag, vad fan är det frågan om?
om det är uppmärksamhet du vill ha så får du inte det genom att säga att livet är piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela