Sofia var namnet

"livet deluxe"

highwon

Publicerad 2012-06-20 22:33:23 i Skitsnack,

jag har nog aldrig gråtit så mycket på en spelning som jag gjorde igår. det var så sjukt jäkla vackert att jag inte kunde sluta! och så väckte låtarna en hel del känslor från det förflutna. riktigt bra var det i alla fall och jag fällde tårar av glädje & lycka. 
 
ison och fille, ni är snuskigt bra. och aleks, gift dig med mig!
 
fucka ur med två fina prickar på gröna lund sådär. det var en av de bättre kvällarna i mitt liv och livet har aldrig känts så bra som det gjorde igår. tack.
 
din vänskap är viktig, du är viktig.
 
 
att klockan ringde 04,45 och skrämde livet ur mig (höll bokstavligt talat på att få en hjärtattack..) var inte direkt det jag önskade mig imorse. hade ju hellre sovit vidare bredvid fina, men man kan ju inte få allt man önskar i världen! att jag faktiskt tog mig upp och åkte till jobbet är jag värd en eloge för! samt att jag hållt mig vaken ända till nu. jag är fantastisk.
dock får jag inte tag i dig och jag finner det lite jobbigt att du inte svarar. men jag ska inte gräva ner mig, finns säkert en bra anledning. puss.
 
måste se till att få ordning på min nya telefon.
jobbigt att jag inte kan internetdela med den för min dator är för gammal. projekt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela