Sofia var namnet

"livet deluxe"

innaför mina palatsmurar

Publicerad 2012-06-04 20:28:50 i Skitsnack,

efter att ha städat lägenheten ända sedan jag kom hem från jobbet, så det luktar citron när man kommer in i hemmet sitter jag i sängen och ser på aladdin. disney gillas. "ta en kaka"
jag passade dessutom på att organisera i förrådet så jag kunde rensa sånt som inte ska vara inne i lägenheten. förhoppningsvis kommer jag få en till 90säng till mitt andra rum så det blir en dubbelsäng där också, så jag kan göra det lite mysigt med lampor och gardiner. då vill någon väl sova över här visst? fniss.


jag tänkte lite på det här med personligheter idag. hade även en väldigt intressant diskussion med tanja påvägen hem från jobbet. man inser ett och annat när man är på egen resande fot i livet. öppnar upp ögonen för ett och annat.
människor som kräver uppmärksamhet omedvetet och alltid sätter sig själv först men samtidigt är oerhört empatisk.. ja, jag vet inte. människor slutar aldrig förvåna, man tror sig känna dem utan och innan men så fort det inte går deras väg förändras dem på en sekund. kommer nog aldrig riktigt förstå. är även jag en sån?



den här världen är lustig.
jag trivs rätt bra ensam faktiskt. det är liksom enklast så.

Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2012-06-05 14:25:20

hur många rum har du!?

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-06-05 18:09:57

ett extra, utan fönster dock! men mys ska det bli.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela