Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag tänker på dig

Publicerad 2012-06-09 01:09:54 i Skitsnack,

varvar ner efter en helveteskväll på arbetet med ett glas vin och kents ljuva röst stömmar ur högtalarna. längtar till peace and love, så jag får se er på riktigt igen. jag måste banemig tacka Gud för att tim finns! hade nog aldrig överlevt kvällen utan honom. guldvärd!

så det blev inge corner, utsmetat smink och spretigt hår, nej tänkte jag och hörde vinet ropa på mig! spara lite cash på den också. det är ju liksom fest imorgon.. eller det blir ju idag, men väldigt mycket senare idag.
tänkte passa på att skriva några rader i en av mina noveller, men det tar emot. det är som om jag inte vågar få ned det på papper. för då har jag ju erkänt allt för mig själv, mina upplevelser. onda som goda. men det skulle vara riktigt nyttigt, så jag måste.


vilken färg har själen älskling?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela