Sofia var namnet

"livet deluxe"

kycklingen är tillbaka

Publicerad 2012-06-18 17:11:49 i Skitsnack,

så, nu är jag tillbaka på mitt hemmaplan. spenderat den mesta av tiden på arbetet och så var jag hos nea från lördag eftermiddag till igår kväll. tanken var att se på shuttle island igår när jag kom hem, men som jag alltid gör somnade jag. trasig tjej. 
fick dock gå hem en timme tidigare idag samt att jag ska byta bort halva mitt pass på onsdag. jag behöver vara ledig.

hade en fantastiskt mysig kväll&natt hos min fina nea. madde var mästergrillarn' och så bakade hon världens godaste smulpaj till kaffet samt lite rosé till det. att vi var vakna till halv fyra på morgonen och att vi nästan drack upp hela vinboxen kan vi ta en annan gång, men när man kan sitta uppe med fina vänner och prata om allt mellan himmel och gjord.. ja det är helt underbart. känslan av att vara med dom man tycker om, att kunna lätta sitt hjärta utan att bli dömd och trivas med livet, det är fantastiskt. ett ord jag brukar mycket numera men det passar väldigt bra in i min vardag. jag är otroligt glad över min existens just nu.





känslan när man kommer på sig själv bara ligga och titta på en människa för den är så vacker och då undra, "vad fan gör den med mig?" fastän man har fått förklarat för sig hur fin och bra man är. dig tycker jag om. allt har gått så fort från att ha varit väldigt, väldigt jobbigt till att jag älskar livet och alla i min närhet som fullbordar det. och att jag mår väldigt bra och är väldigt glad.


jag tänker inte sluta skriva ned mina känslor, vad jag känner och inte just nu i denna skrivande stund. jag tänker fortsätta strunta i vad folk tycker och tänker om det och om mig. det här är mitt sätt att bearbeta saker och få människor att förstå mig just nu. att jag kan känna helt annorlunda imorgon är min ensak. alla människors humör och tankar går upp och ned hela tiden, så jag har en sak att säga:
läsandet sker på egen risk och ansvar. tolka mina ord precis hur ni vill, den som vet är jag och de som känner mig. eller bara ta det med en nypa salt.

ciao bella.
jag blev just en kyckling i håret. tack fina caroline. på fredag blir jag rödhårig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela