Sofia var namnet

"livet deluxe"

mitt dygn är som 36h

Publicerad 2012-06-21 22:05:47 i Skitsnack,

på bara två dagar har jag hunnit med så sjukt mycket saker, känner mig så sjukt bra. sen hur viktiga dom har varit är väl en annan femma. kan ju nämna stinsen, ikea och jysk bland annat. ja, jag har spenderat pengar men jag har fyndat saker jag behöver. blommor, vaxduk, kuddar & filtar till ballen! så himla mysigt där nu, måste dra ihop men grillning och vinkväll här. 
 
jag och mollan invigde! 

mästergrillarn är ju då självklart - jag själv.
 
har lyxat till det riktigt bra den här veckan, men nu skiner solen och värmen flödar. det är sommar! äntligen. då får man och då fan ska man. morgondagen ska spenderas med min ollebus & gänget, ska bli riktigt nice. hittade jordgubb&lime cider på systemet, jag hoppas det smakar. och en nubbe på det kan bli en bra midsommar. fantastiskt!
 
fick tag i min fina filur. det var en bra anledning, som jag trodde. men man blir ju både orolig och lite ledsen när det gått tjugofyra timmar sedan man hörde något sist. nu längtar jag sönder till jag får träffa fina nästa gång. jag hoppas lördag, kan du snälla vara hemma då? K.
känslan av kärlek vid första ögonkastet och pirret som uppstår i magen när man tycker om någon väldigt mycket fastän det inte gått så lång tid alls. vad kallar man det?
 
men det är ju fem år senare, lyckan är total.
jag tror jag kallar känslan av det kan bli något bra. något bad om något fint åt mig, kan det vara det här?
 
jag måste börja skriva på min bok. taggad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela