Sofia var namnet

"livet deluxe"

oh, happy day

Publicerad 2012-06-07 23:06:13 i Skitsnack,

det är otroligt vad personer man tycker om kan göra en glad!
lycka är levebröd.

jaha, klockan är elva.
hade jag öppnat hade jag förmodligen sovit stenhårt den här tiden, men nu stänger jag imorgon. fantastiskt. eller inte. men om jag hade öppnat imorgon hade jag öppnat på söndag och det hade inte gillats för på lördag är det examensparty! längtar, för det kommer bli så kul. middag och glada människor hos kvinnan. puss på det.

nu blir det duschen och lägga säga i sängen,
förhoppningsvis är filmen jag vill se färdig.
Coraline var snuskigt bra. rekommenderas.

 
dessa fantastiska solnedgångar.


Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-06-08 10:45:18

Jag sa ju det bitch! :D

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-06-08 11:52:09

du måste se mary & max!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela