Sofia var namnet

"livet deluxe"

people voting, I won

Publicerad 2012-06-03 20:46:29 i Skitsnack,

jag tackar faktiskt för all den respekt jag får, det gör jag. ibland orkar jag inte ha kontakt för vissa dagar värker hjärtat och andra dagar känns det riktigt bra. som när du ringt mig två kvällar i rad. jag uppskattar att du tänker på mig. förälskelsen må ha varit stor men den dör mer och mer för varje dag som går. du är viktig och jag behöver dig i mitt liv, även om vi inte kan ha ett liv tillsammans. jag längtar verkligen till den dagen mitt hjärta släppt dig och vi kan vara vänner på riktigt.

om mitt hjärta tillåter ses vi på torsdag. första gången på två månader. galet.



det finns två människor i den här världen som jag skulle kunna gifta mig med. skulle någon av dessa människor ringa mig imorgon och säga, Sofia vill du gifta dig och spendera ditt liv med mig? jag skulle svara ja, utan tvekan. det är otroligt vad människor i ens liv kan betyda så mycket. ni två kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta och alltid betyda allt för mig. ni är viktiga och jag behöver er för att existera. tack för att jag får finnas i era liv och att ni finns i mitt. jag älskar er, no matter what.

nu ska jag somna till Year Zero. jäkla grottfilm, fniss. ibland önskar jag att jag kunde se framtiden. hur den kommer att bli för mig. vissa dagar känns allt så hopplöst men oftast är de fantastiska. tack för min helg och tack för alla de upplevelser jag får uppleva. Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela