Sofia var namnet

"livet deluxe"

power

Publicerad 2012-06-14 19:57:56 i Skitsnack,

egentligen skulle jag behövt gå ut och gå. men jag hamnade på pappas soffa gosandes med dom små kattungarna. fyff vad söta dom är. jag hade god lust att sticka in en av dem under jackan när jag åkte hem, fniss. men jag lyckades smuggla med mig en micro och två vävda konstverk min farmor gjort istället. åh vad jag önskar hon kunde vara i den här världen just nu.

det blir lite family guy & simpsons följt av en dusch, sen sova (mer eller mindre spenderar jag numera den största delen av mitt liv.. i min säng). paj av jobb.

hon heter klister.



det är jobbigt att längta efter någon samtidigt som känslan gör en enormt glad. K.
jag struntar i om vissa tycker mina val är fel, för det är mina val och jag får lära mig av mina misstag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela