Sofia var namnet

"livet deluxe"

solen, jag efterlyser dig

Publicerad 2012-06-07 12:37:57 i Skitsnack,

sov lite längre än väntat, måste varit för jag blev väckt halv sex av stackars mollan som hade problem på arbetet. och det slog mig när jag vaknade då hur hårt jag sovit och hur snabbt jag måste somnat inatt. en god natts sömn gillas. ja, nu har man vänt på dygnet i alla fall. stängning fredag och söndag så blir det fem dagars öppning nästa vecka. om jag kommer vara paj.

har druckit en nice kopp kaffe och tänkte bege mig in i duschen.
det bär in till storstaden med ollebus för att möta upp biz. förhoppningsvis blir det ett dopp på kairo ikväll, allt beror på hur länge solen ska gömma sig. jag förbereder väskan i alla fall!

jag vill ha min skatteåterbäring. nu.
peace and love biljett ska betalas till madde följt av beställning av linser & glasögon. hoppas på pengar över till en emmabodabiljett också, det börjar bli tajt. jag bara undrar, hur mycket skatt får man tillbaka på resor? drog av 13200:-
fattar ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela