Sofia var namnet

"livet deluxe"

svenska nationaldagen

Publicerad 2012-06-06 23:11:42 i Skitsnack,

jobbade tidigt imorse medan alla på facebook var ute och roade sig i natten. ja, mer eller mindre avis måste jag ju säga men vad är väl en bal på slottet? fick sluta en timme tidigare så blev det hem och nappa på soffan sen iväg på äventyr till rosers.
ösregn betydde bygga skydd fort! grabbarna kirrade det bra lagom till det slutade blåsa och solen började skina. men mysigt hade vi så jag ska verkligen inte klaga. tänk vad bra sällskap kan lätta upp stämningen! ett dopp hade inte suttit fel men glömmer man badkläder så gör man.

sitter just nu och myser med ett glas vin, tänkte ta en dusch och se på Coraline.
är helt lyrisk över att jag får träffa mina fina pojkar imorgon!





får väl se om man får ett mystiskt samtal i natten.
det verkar vara en jobbig period igen..
kanske därav "allt huggande".
well, jag är van och såklart ställer jag upp som den fina människa jag är.
Bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela