Sofia var namnet

"livet deluxe"

det är dags att bli lycklig igen

Publicerad 2012-03-07 12:20:35 i Skitsnack,

nej, jag har inte glömt, jag har bara inte haft lusten riktigt eller något internet. jävla telefon.
har mer eller mindre spenderat veckan i H nya lya. jag trivs här, den är mysig och hemtrevlig. spenderar nog ytterligare en natt här om jag inte kommer in i andra tankar.
det hände mig något riktigt fantastiskt när jag skulle sova igår.
känns lite halvt obekvämt att yttra sig om det här då jag ogillar att bli dömd. i alla fall just nu. men jag tror din Gud hjälpte mig lite på traven. jag älskar när du håller om mig hårt. det är tryggheten själv.

tog just ett bad (fan vad jag saknar badkar hemma bara för det!) med levande ljus och badskum. fyllde i mig själv lite visdom jag tyckte jag behövde. så det är ganska bra! jag borde ta mig ut på en promenad också, det är viktigt att få i sig lite sol, luft och.. lycka från punkterna i fötterna när man går!
- är du kvar här ikväll, när jag kommer? om du vill. jafan.

så länge som jag kämpat för att vara där jag är nu,
varför är jag ledsen?
jag har velat ha allt det här så länge,
varför grubblar jag?
inse och tacka bara för det, that easy. just do it.
jag ska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela