Sofia var namnet

"livet deluxe"

en aning stabil

Publicerad 2012-03-16 20:27:05 i Skitsnack,

fick hem bilderna jag beställt. nu fattas det bara ramar till samtliga foton vilket kirras på ikea nästa helg. sofia hjärta ikea hoppas jag ni alla lärt er vid det här lagret.

sitter hemma hos mor. snackar skit, äter popcorn och dricker påskmust (haha, jag skrev julmust först). det blev en laxbit med potatis och hemmagjord sås. det är nog dags att knoppa snart, klockan ringer 03.45. jag saknar världens bästa sked. men det går över som sagt, det går över.
nu är det dags att gå vidare!

it's hard to wait for something you know might never happen, but it's even harder to give up when you know it's everything you ever want.

Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2012-03-17 02:24:02

jag vet precis och jag hoppas du har rätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela