Sofia var namnet

"livet deluxe"

ey livet, vad händer?

Publicerad 2012-03-14 21:43:16 i Skitsnack,

för allas info så är det bara jag nu, endast jag och ingen annan som inkräktar i mitt liv. hur det känns? ja, har väl fällt en tår eller två men det är ju bara mina känslor - det går över liksom. samtidigt som jag är förbannad för jag inte kan sätta mig in i hur personen i fråga känner. klockan 01 ska jag grillas.

annars då?
det är rätt så bra faktiskt. jag uppskattar min andra chans jag fått här i livet. helt underbart. dock har jag drömt väldigt skumma drömmar men bra drömmar. det är som om någon vill visa min mening med livet och min framtid. det är min teori.

ska bli utrustningsansvarig på arbetet.
man blir som en mask när man varit hemma i en vecka och endast legat i sängen. träningsvärk att inte kalla duga, men då somnar man gott på kvällen samt att man då vet att arbetet gör något med kroppen. till skillnad från ett kontorsjobb (fniss).

kollade gamla bilder från 08.
lyckan jag ser i mig jag kände då ger mig rysningar i kroppen.
oj oj vad jag ska tillbaka dit. till lyckan alltså.
sakta men säkert går det, men dit ska jag!

och jag vill ha min telefon tillbaka så jag kan få internet hemma.
powernap nästa, klockan ringer efter midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela