Sofia var namnet

"livet deluxe"

fantastisk fredag, ja må jag leva

Publicerad 2012-03-04 09:47:36 i Skitsnack,

dimmigt som fan ute, verkar vara en hel del frost också.
själv sitter jag i bara linne och trosor hos mamma, dricker lite kaffe och ser happy feet 2 med lillebror. jag sov i mitt gamla flickrum inatt - trygghet.

gårdagen skulle kunna kallats domedagen i mina ögon. fruktansvärt bakis! fruktansvärt. men jag får ju faktiskt skylla mig själv eftersom jag balla ur i fredagsnatt. men jag lever och mår bra, det är ju huvudsaken. C är måttligt ledsen på mig, men jag insåg igår när jag vaknade hur lyckligt lottad jag egentligen är. mitt liv är ju helt fantastiskt, som jag skrev i ett inlägg häromdagen. helt otroligt vad alkohol kan få en att vända totalt. been there, done that. man kan ju känna igen sig.
nu har jag brutit mitt löfte men nu har jag lagt upp ett nytt och det är att jag lovar och svär att det aldrig mer kommer bli såhär, för det är ju bara jag själv som sabbar min egen existens. totalt. jag kommer ju faktiskt att förlora det jag håller mest kärt i mitt liv just nu och det vill jag verkligen inte. det är dags att må bra nu! måste vända mina negativa tankar till det positiva. istället för att oroa mig glädjas åt min vardag och åt alla jag har runt omkring mig. fantastiska människor! jag är glad att jag har mamma så nära också, jag hade aldrig orkat spendera gårdagen i ensamhet.

något roligt är att jag har asont i skinkorna, fniss. måste smält i röven någonstans i fredags, kan ju knappt sitta! (och nej, inte i röven, på röven. viktigt)

jag ska låna en bil idag så ska jag brumma en sväng ikväll.
jag ska fokusera på att må bra! och ikväll får jag träffa min C, som jag längtat!

JUSTICE! en fantastisk spelning.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela