Sofia var namnet

"livet deluxe"

google me bitch!

Publicerad 2012-03-26 17:01:54 i Skitsnack,

hell yeah, nu är min bebis back on track så nu har jag internet hemma igen!
det kostade mig sexhundra spänn, men det är det väl värt! sista gången dock. och jag får tacka min fina mor som ska betala hälften! big time love.

jaha, då var det måndag igen. jobb jobb jobb.
klockan är redan fem liksom. tiden bara rusar när man har massor med extra uppgifter att göra! men jag får ju betalt satt jag ska ju inte klaga, för någon direkt fritid har jag ju egentligen inte. me, myself and I. och mina wannabe kids såklart!

jag är inne på min fjärde vecka som nykter. på söndag blir det en hel vit månad. det sägs att man ska glädjas åt de små sakerna i livet så uppskattar man de stora ännu mer så jag kan ju lätt säga att jag är sjukt stolt över mig själv. kan inte minnas sist jag hade en vit månad. vintern 09 i december, men då blev nyår ett undantag, så det gills inte.
min kropp lär ju vara lagom renad vid det här lagret.

såg the hunger games i fredags.
personligen tyckte jag den faktiskt var jätte bra. var riktigt skeptisk när jag såg trailern men gav mig och det visade sig vara en succé! inte den bästa filmen jag sett men budskapet är vackert. det blir läsa boken nästa!
lördagen blev mest åka land och rike runt med mina systrar. kostar bensin men det ger qualitytime med mina fina så det är det lätt värt.

deg helg med andra ord! gillas.

Kommentarer

Postat av: sussie

Publicerad 2012-03-27 23:01:19

du är så tapper och duktig min finaste dotter ;-) kramar mamma ! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela