Sofia var namnet

"livet deluxe"

hej då väsby

Publicerad 2012-03-09 12:17:42 i Skitsnack,

nu lämnar jag hasselgatan och säger: på återseende min hemstad!

ja, idag är det fredag.
vanligtvis hade det väl varit en planerat utgång och vinet hade legat på kylning.
nej, kanske inte riktigt så men nästan!
jag ställde i alla fall in den s.k melodifesten hos mig som skulle ägt rum imorgon.
känner att jag är i ett starkt behov av att umgås med min familj. bara ta det lungt och koppla av.
jag måste komma upp på topp igen så jag inte bryter ihop igen! för det har jag lovat inte ska hända igen.
skrev ett vackert brev imorse som jag är väldigt stolt över.
jag hoppas det tas på rätt sätt i alla fall.
hade det varit jag, hade jag uppskattat det.

vi får återigen se vad framtiden har att erbjuda mig.
upp och ner, fram och tillbaka.
mitt liv är som en berg och dalbana!
och jag vet den kommer ta mig till slutet så småningom,
det är bara lite tekniskt fel som behöver åtgärdas.
allting kommer bli bra till slut.
tar helst ingen spya i nacken bara, tack!

kommer du ihåg den tiden då man var barn och liten?
trots att många påstod att man inte passar in för man valt sin egen väg så är vi samma barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela