Sofia var namnet

"livet deluxe"

lögner och svek

Publicerad 2012-03-19 21:11:34 i Skitsnack,

jag kom just undifund med varför jag inte har facebook.
man upptäcker saker man helst inte skulle vilja se.
två månader klarade jag sist. jag är uppe i en nu, visst klarar jag ett halvår till? utan tvekan.

jag har god lust att åka hem till dig och ge dig en fet smäll på käften.
jag har god lust att åka hem till dig och visa dig olyckans tårar.
jag har god lust att åka hem till dig och skrika hur mycket jag saknar dig.
jag har god lust att åka hem till dig och förklara hur mycket jag vill ha dig och älskar dig.
men jag tänker inte unna dig allt det, jag är värd mer än så.
vad jag tänker ge dig är ett pokerface som ler och är glad.
det är vad jag är värd mig själv!


nu är jag svart som natten i håret igen. 




jag är ledig imorgon. Gud vad skönt det ska bli att få sova ut!
tack fina Caroline för ikväll. guldvärd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela