Sofia var namnet

"livet deluxe"

oh, happy day - oh, happy day

Publicerad 2012-03-15 19:17:22 i Skitsnack,

jag somnade igår. förklaringar via sms kan vara lite hårda. går att jämföra med ett spjut rakt in i hjärtat. ja ärligt, så känns orden faktiskt. nu fattas det bara att spjutet dras om ett varv så är det förstört för alltid.
ikväll är det lite som att det avgörs om mitt hjärta får vara helt eller brustet. jag har lärt mig att det kan läka men det kan ta tid. väldigt lång tid.

det är väldigt svårt att släppa någon som man vet egentligen vill men rädslan tar över och orken tar slut. jag vet att det är mitt fel och att jag skapade det här, kanske slutet, själv. det gör ont i mig att jag sabbade allt på bara en minut. allt jag drömt om hade jag i min hand. sen kom djävulen på min högra axel och bad mig ge upp allt. jag lydde order och gjorde som den sa. det onda hade segrat..
tills jag vaknade upp igen.

det här om min andra chans. det goda lät mig leva. jag trodde det var för att få ställa allt till rätta igen. börja om på en ny kula och bli mitt gamla jag igen. jag hade fel. personen jag älskar mest av allt på denna jord och vill dela mitt liv med vill inte leva med mig. jag förstår det och mitt hjärta värker varje gång jag tänker på varför. det är mitt fel, jag har satt mig i den här sitsen själv. det suger.

jag ber dig att förstå fast jag vet att du aldrig kommer göra det.



bli aldrig som jag lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela