Sofia var namnet

"livet deluxe"

pow, snorigt värre

Publicerad 2012-03-27 20:16:18 i Skitsnack,

helt otroligt, min vita soffa är vit igen! tog tag i att byta klädsel äntligen! till min förvåning hittade jag dock något mystiskt. en kondom, haha. någon som hade lite andra avsikter med att komma hit men aldrig riktigt fick något? lol.
på kuppen blev jag stööört snorig av all smuts, damm och dun! så tror jag det blommas pollen utomhus också. ser inte fram emot våren riktigt. eller jo, våren i sig men inte allt vad den för med sig som är till min nackdel! må dåligt och så kostar det pengar med tabletter och skit (som typ ändå inte fungerar..) nåväl.

sitter just nu och pratar med daniel och dricker lite te.
tror jag måste sova snart. måste ta en vända med bilen först. nu får man ta igen alla gånger man blivit skjusad!

just ja, mycket riktigt gillade missarna inte puffen!
de både fräste och reste ragg till den samt att de inte rör sig i närheten av den ens. knasiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela