Sofia var namnet

"livet deluxe"

rosa är nya

Publicerad 2012-03-18 19:57:05 i Skitsnack,

tänk vad lite färg kan göra i ett rum. bytte ut mina eleganta guldgardiner mot lite färg. om det blev mysigt! och om jag kommer sova gott inatt. nu vill jag ha min sänggavel! pengar, var är du?


imorgon blir det fjärde öppningen, tungt.
dock är jag piggare idag än igår.
får se fram emot min lediga dag på tisdag!
så är det tre dagar kvar till helg,
jag satsar på vit månad. går sjukt bra
- bio på fredag, ikea på lördag!


en till bra sak.
kapten röd och general knas kommer till emmaboda!
vilket betyder att jag måste dit igen. olle du följer väl med?
nu är förhoppningen att kaptenen kommer till peace and love också.
samt är ju tanken att åka på kryssen också,
tråkigt att det inte blir som planen var från början bara..
meeeeen ingen idé att sörja, nu firar vi istället!

våren och sommaren kommer bli awesome.

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2012-03-19 20:01:33

Hej Gardinerna blev ju Awesome ;-) Skitsnyggt gumman ! Kram mam ! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela