Sofia var namnet

"livet deluxe"

still sitting in panties

Publicerad 2012-03-08 12:15:51 i Skitsnack,

fortsätter ta det lungt och tänker.
funderar på om jag ska åka hem idag eller om jag ska stanna en natt till med hjärtat.
han drar till amsterdam över helgen vilket betyder long time no see.
idag blir det lite transformers 'lan'.
ettan avklarad, två till kvar!
kanske ta sig till affären så man kan baka en smulpaj. massor av bär i frysen!
tråkigt väder idag dock, knappt värt att ta sig ut. å andra sidan slipper man ju i alla fall ångesten av att det är fint väder och man bara ligger i sängen och degar. men jag vet jag kommer uppleva många vackra dagar framöver så det gör inget!
pappa ska kolla på en bil åt mig idag.
håller tummarna stenhårt!
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela