Sofia var namnet

"livet deluxe"

time to get some sleep?

Publicerad 2012-03-26 20:39:13 i Skitsnack,

"it's a girl that I married that was my friend"
jag älskar homer simpson!


jag har ätit, jag har tvättat och blåst upp min nya sittkudde i form av en igelkott. jätte söt är den. tvivlar på att missarna gillar den, men dom har inget val! det är dags att sätta på hitta nemo och krypa ner i sängen tror jag. har fått mycket visdom ikväll.

bara några få ord kan göra mycket.
väldigt mycket.

känner verkligen hur jag växt som människa på bara ett par få dagar.
och hur lycklig jag är av att vara den jag är just nu.
människor omkring som jag älskar mig är precis där dom ska vara, close in heart! inget mera depp pepp. fantastiskt.

jag längtar till earth hour med carro på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela