Sofia var namnet

"livet deluxe"

borta bra, men hemma bäst!

Publicerad 2012-05-20 20:45:26 i Skitsnack,

så, nu har jag kört mina fyra timmar hem från Jönköping! idag hade jag dock inte orkat fortsätta till Frankfurt, fniss. den ska jag lätt satsa på. dock skulle det vara skönt att ha en till förare! framtidsplaner.

borta bra, men hemma bäst.
haft en riktigt riktigt bra helg. endast pure happiness, no shit!
det här behövde jag.
OCH! min finaste bästa vän Olle är den finaste och bästa killen på denna planet.
du har gjort mer för mig den här helgen än vad någon gjort för mig under hela mitt liv. hjälpt mig att ta mig vidare i livet.
fuck dom som hugger dig i ryggen.

nu ska jag ta den visdom jag fick i fredags och hålla den hårt till hjärtat.
Sofias tid är här.


till dom som orkar med även katla.
en galen eloge till mina fina!
jag älskar er killar, puss på er!




Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2012-05-20 22:27:41

Sofias tid är här!

ABSOLUT! bästa, kör bara kör!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela