Sofia var namnet

"livet deluxe"

en öl på en torsdag, för jag får

Publicerad 2012-05-10 20:54:33 i Skitsnack,

vilken svensson är inte jag som sitter och ser på halv åtta hos mig och let's dance just nu. fniss. men jag finner det faktiskt väldigt mysigt att sitta själv i min soffa (och så har jag ju facebook för att vara social, heh) med lite mysig belysning när det vräker ner regn utanför. dock plockade jag fram en öl ur kylen för att bryta svensson mönstret! jag får för jag är ledig!
skönt med regn, riktigt skönt.

jobb 10-19 imorgon för omväxlingens skull.
dock kom jag just på en nackdel. systemet stänger 19 och jag skulle vilja inhandla lite öl till helgen. kan ju faktiskt vara skönt att ta fram en lite då när man känner för. och heineken ska det vara! mamma får "langa", fniss.

jag satt och var lite sentimental när jag upptäckte att ison&fille och aleks ska till gröna lund i sommar. jag tänkte tillbaka på den dagen som jag och H åkte för att besöka hans mormor i tyresö, en av människorna som betyder mest av allt för honom. en människa jag också upptäckte var en av de bästa jag träffat i mitt liv och jag vet att jag är en av dom hon ber för varje dag, känns hedrande. tack. hur som helst är det en av de dagarna jag alltid kommer minnas som en av de bästa i mitt liv och den bästa med honom.
"det enda jag behöver är din kärlek".

jag vill dela med mig av en låt vi lyssnade på ofta.
jag kommer med stor säkerhet gråta när jag ser dom på grönan.
men det gör inget!
tårar är känslor, känslor är bra på gott och ont.



jag kommer tänka på dig. som jag alltid gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela