Sofia var namnet

"livet deluxe"

en värdinnas bekännelser

Publicerad 2012-05-06 18:06:00 i Skitsnack,

idag har jag gått runt och luktat bakfylla och sett ut som ett monster. men det gör inget, det var lätt värt det. tack till lilla simon som orkade dras med mig!

ja, jag blev ju då onykter i fredags och full igår.
det sket sig med LMFAO i fredags så jag och madde åkte ut på egna äventyr. men lite båtturer fram och tillbaka till djurgården kan ju aldrig vara riktigt fel? men till maskinen har vi gröna kort så då har vi safeat platser därinne. woho. kunde inte längta mer efter sommaren!!

igår blev det grillning hos mig och vädret lyckades hålla sig torrt i siggis. jag beställde bra väder och det blev det! fantastiskt. lite ölspel och singstar senare lite runda om fötterna bar det vidare till magg där tessi bjöd på shots och jag kastade runt pengar till cider för folket. har man pengar spenderar man! det är lustigt hur tiden bara flyger iväg när man har roligt, man äger lite dansgolv och vips är klockan halv tre mitt i natten. till min största förvåning behövde jag inte ens visa leg vilket betyder att man ser äldre ut eller att man är snygg. mig kvittar! fniss.

så kan vi ju konstatera, shit happens when you party naked!


jag börjar verkligen känna mig back on track!
tack vare min fina lägenhet, mina fina vänner, min fina bil, min fina familj och mitt fina liv. det är ju helt fantastiskt vad denna värld har att erbjuda och att man ibland inte uppskattar det fina med det. det börjar verkligen kännas jätte bra nu.
och jag kände att nu kör vi, all in - fucka ur!
det är dags att börja leva igen!

jag älskar er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela