Sofia var namnet

"livet deluxe"

fastlandet är nått!

Publicerad 2012-05-01 12:45:56 i Skitsnack,

inbäddad i en filt med öppen balkongdörr sitter jag med en kopp te och ser på en film kallad Fink. det är bara killar som går runt och skjuter folk i jakt på någon, ingen sådär höjdare direkt. tänkte slå på New Girl när jag kirrat bilen med Jes.

hemma efter "helgens" bravader, rätt skönt sådär. fast vi skulle ju kunnat köra tallinn när vi ändå var i farten, fniss. det blev som sagt en kryss med två fantastiska damer till riga. one love cruise. riktigt lyckad kryss faktiskt. peace, love and respect. utan tvekan en favorit i repris nästa år.
dock kände jag en liten nackdel. såren blödde i hjärtat. just one love är ju hans grej. och det gjorde lite ont i hjärtat av att känna känslan att jag aldrig kommer få uppleva något liknande med honom som jag skulle tyckt väldigt mycket om. jag vet att han skulle trivts nå offantligt och jag tror att det hade varit ganska bra för hans välmående att göra något sådant som one love cruise, men tur för mig så var han ju inte med. hur som helst så gjorde ju damerna hela min resa! den blev fantastisk! och tack vare kaptenen såklart å. världens bästa kapten!








jag har aldrig saknat den mitt hjärta håller kärt så mycket som denna resa, men samtidigt är jag så glad och stolt över mig själv att jag lät mig övertalas åka på resan och ta mig råd för att släppa loss och vara mig själv igen! utan honom. allt har handlat om honom och nu när det äntligen slutar göra det är det som om en tung ryggsäck lossats från mig rygg. jag kan lyssna på reggae själv och tycka om det för jag tycker det är bra. tack madelene och therese för att ni hjälpte mig. och tack till mig själv för att jag lät mig ha så sjukt kul!

jag är hög på livet. äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela