Sofia var namnet

"livet deluxe"

hela mitt liv har jag litat på mig själv, men nu behöver jag din hjälp

Publicerad 2012-05-16 19:11:37 i Skitsnack,

jag bara älskar kents nya album.

ställde in maskinen idag, tyvärr. är riktigt sänkt alltså, vaknade upp när jag somnat på soffan med känslan av att ha sovit bort 756dagar och lacki skulle blivit gråhårig. nu var ju inte fallet så då det bara gått en timme från det att jag somnat. suck.

tror jag har någon form av feber, för mycket pollen som invaderar min kropp. men det blev mycket bättre nu när jag fått i mig lite mat och en hel del vatten. tur att man har färdig mat i frysen ibland så man bara kan värma på!



trasig tjej.

H ringde mig när jag somnade första gången,
det känns lite jobbigt såhär i efterhand.
jag önskar mina känslor också kunde förvinna över en natt.

imorgon ringer klockan 3,30 så har man 5h jobb,
sen drar vi! längtat som fan efter olle&biz.
tror jag ska gå och lägga mig nu. fyfan vad skönt.
och så är det imorgon snabbare!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela