Sofia var namnet

"livet deluxe"

it's still happening

Publicerad 2012-05-22 21:33:06 i Skitsnack,

höll på att krevera i magen när jag klev in i sigma centrum, hade bara fattas en hand på axeln så hade jag väl svimmat. känslan av nervositet att träffa en människa du helst inte vill träffa.
jag slapp.

inte varje dag man får gå hem klockan ett på tisdag! eller faktiskt i överhuvudtaget, fniss. egentligen behöver jag timmarna, men jag känner mig värd att få sluta tidigare när väl tillfällena ges. spenderade två timmar på balkongen med min fina Caroline istället, mysfaktor: hög.
så drog jag på middag med Tessi och Kim samt lite äventyr med bilen!

jag och Kim har kommit på världens affärsidé! ska berätta om den när jag skapat en bild och vision. den är fet. och den kommer lätt sökas patent på, den ni. lol.

för trött för att fördjupa mig så det blev mest lite blaj blaj.
på återseénde! tjejen behöver sömn.



och så blir jag ganska arg när jag får höra att du varit ute på krogen och att det faktiskt var den dagen du skrev till mig. "dumt att göra dumma saker man kommer få ångra på fyllan" var det någon som sa till mig en gång. vad är det med att bry sig så mycket. jag kommer nog aldrig förstå. lika bra.

jag bygger upp, du river ner. jag klättrar upp och du drar mig ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela