Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag behöver något starkare

Publicerad 2012-05-03 20:38:36 i Skitsnack,

nej, jag behöver inte prata med någon. jag vet vad som var felet och det var jag och du. efter allt ältande, fram och tillbaka blev det kaos i huvudet. jag menar, man borde tycka det skulle bli fantastiskt, men nu blev så inte fallet. jag tror också att alkoholen var en stor bov i dramat, man ska inte konsumera alkohol när man är psykiskt instabil. det är nog den viktigaste läxan jag lärt mig. men vad gäller alkohol är jag redo igen! men försiktig ska man alltid vara.
nu ska jag gå vidare! jätte jobbigt. nåväl.

lacki krafsar på min sovrumsdörr och jamar.
jag börjar tro det är något där inne.
säkert min ängel som vakar över mig!

sitter med hårfärg i håret och förhoppningen är att det ska bli någorlunda ljusare. slut på det mörka och svarta, in med det ljusa! början blir brun, sedan lite slingor i det. fräsch till sommaren sådära! OCH jag har hittat den mest fantastiska tatueringen, one love.
jag tänker göra den någonstans, synligt blir det. antingen mellan två fingrar eller på handleden. samt att det blir som en form av betydelse för allt jag gått igenom med dig. alla tatueringar har en historia bakom sig, mina stjärnor på fötterna och på magen. mitt namn i nacken, fjärilarna och min älskade tjej. mitt hjärta på handen såklart. one love står på tur, mycket har hänt senaste året och det kommer beskriva allt det jag gått igenom. one love.

nu kallar duschen så jag inte tappar håret! wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela