Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag har hört att du träffat nån..

Publicerad 2012-05-29 01:18:25 i Skitsnack,

kom hem från jobbet nästan nyss. skulle behöva gå och sova, börjar tolv imorgon. inte tidigt är det väl sådär, men man vill ju vara vaken en stund innan jobbet i alla fall. lär ju skita sig precis som det gjorde imorse då jag var helt paj! men städade gjorde jag i alla fall. fräscht badrum och allt katthår överallt är borta, duktig tjej.

sitter och lyssnar på håkan och drömmer mig bort i mina bilder.
blir alltid så sentimental när jag sitter och kollar i min bilddagbok på gamla bilder.
tror jag lever en gnutta för mycket i det förflutna. jag tycker om väldigt många delar av mitt förflutna så jag känner inte att det gör något så det är ju bra.


nu har jag raderat numret och det ska inte tillbaka.
måste komma över, måste gå vidare för jag orkar inte tänka mer på dig nu. kan säkert vara din vän snart, men just nu vill jag bara ha bort dig ur mitt huvud. det går bra ända till jag ser ett sms eller ett missat samtal från dig.
jag vet att du bara menar väl, men som sagt. det går inte just nu.

lyckan ska bli min igen.




nostalgitripp från 08.
saknar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela