Sofia var namnet

"livet deluxe"

kaptenen väcker minnen och känslor

Publicerad 2012-05-07 17:44:15 i Skitsnack,

det är lite lustigt, slog på kaptenen när jag kom hem. framåt för evigt spelades som första låt helt random och jag kände hur mitt hjärta började växa och gjorde smått ont. vilka känslor musik kan bringa fram inom en. otroligt.

framåt för evigt
du å jag skall dit
som levande bevis

finns det någon, som kan leda mig fram
ge mig själ till att tro att min dröm kan bli sann
finns det någon som kan höra min röst
som kan hjälpa mig lätta stenen från mitt bröst
inga tårar tränger genom mitt skal
men jag undrar ibland om jag är dömd ifrån start
men jag lovar att du och jag skall skina en dag.
sanna mina ord.




men gå din väg och håll dig till din sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela