Sofia var namnet

"livet deluxe"

krigare i grunden, inte ångest för något

Publicerad 2012-05-24 20:50:41 i Skitsnack,

jag tror jag ska lägga mig i sängen och börja skriva mina noveller.

la mig just ned på soffan, råkade spilla vin på min dator så musen balla ur. bra Sofia. satt på balkongen och pratade vett med min fina Caroline. min andra lillesyster.
lyssnar på ison och fille - från hjärtat. den väcker extremt stora känslor från året. det har gått en månad sedan vi lämnade allt nu. en hel månad. jag slog just rekord. och ont gör det, för jävla ont men fan vad skönt det känns. hej, jag heter Sofia och jag är tillbaka i mig själv. den fantastiska Sofia ni alla känner.

återkommer efter min dusch. mycket på hjärtat för tillfället.

Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2012-05-25 00:15:27

Fortsätt kriga, vet att du kommer vinna! :) kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela