Sofia var namnet

"livet deluxe"

ledig och pollen sjuk

Publicerad 2012-05-15 20:58:59 i Skitsnack,

ja, jag undrade hur länge jag skulle behöva vänta. idag bröt min pollensjuka ut i kroppen! näsan är som en fontän, ögonen är svullna och så blir det svårare att andas. skulle helst sluppit. men nej, sämre ska bli bättre - det blir ju fan Jönköping på torsdag! INGET ska stoppa mig.

blev lite qualitytime med mollan idag innan och efter mötet, skitsnack och kaffe. gillas. och så var vi på teds. jag vill också tatuera mig. jag ska tatuera mig. vägrar dom tatuera mig på händerna blir det i USA. jag har bestämt mig. one love.

sen så kom damerna till mig på middag.




imorgon blir det maskinen med Madde och det ska bli FETT!
nu en dusch och fortsatt tittande på hockey VM, Bäckis är ju med ikväll dvs Sverige kommer rocka fett och vinna stort ikväll! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela