Sofia var namnet

"livet deluxe"

loser

Publicerad 2012-05-09 22:17:43 i Skitsnack,

somnade på mammas soffa (ovanligt att jag somnar?!), vi åt en bit lax tillsammans med mina systrar och nu sitter jag här, hemma med en kopp te och satsumas med en misse i ena fåtöljen och den andra i säschlongen. nu kommer jag äntligen få somna när det är mörkt ute. kanske lättare att somna då?
ja, med tanke på min trötthet fick jag idag reda på att det kan vara mina pollenmediciner. känns ju skönt att veta vad det beror på i alla fall. men som jessi sa idag, det spelar ingen roll när man lägger sig när man ska öppna för man är ju trött ändå.

messade lite med en person jag inte borde messa med egentligen idag.
jag insåg att det var lättare att svara helt ärligt på frågor än att dra en vit lögn. det kommer ju ändå ut i slutändan. men resultatet var att jag inte fick något svar på fem timmar när jag talade från hjärtat. aja, dags att ta sig vidare hur som, så det spelar ju faktiskt ingen roll.

jag började gråta till Greys anatomy.
det blir en dusch och sen gosa ner sig i sängen.



det slår mig varje gång, hur otroligt det är att man verkligen lever på de goda stunderna i livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela