Sofia var namnet

"livet deluxe"

så, nu är jag tillbaka

Publicerad 2012-05-27 11:43:38 i Skitsnack,

har varit ute på bravader hela helgen, så har inte riktigt haft tid att skriva av mig.
blev en mysig dag med nea i fredags och skumpa med mollan på kvällskvisten. blev rätt sent och jag var rätt trött när jag vaknade igår när klockan ringde, 3.30! cpmycket på jobbet och direkt vidare till väsby för brännboll. blev måttligt onykter vid klockan sju, BAM! men de va nice.
ville jätte gärna gå ut och dansa röven av mig men beslutade efter vinsten att dra mig hem till siggis så det blev snålskjuts. och så kommer madde med min bil idag. gullunge!

pratade lite med H imorse. fick en liten ångestattack när jag kom hem igår. onykter som jag var kom jag in i badrummet och såg scenariot framför mig. det blev lite läskigt och jag blev rädd till jag såg mig själv i spegeln efter att inte ha fått något svar från H och sa, Sofia det är över nu, lägg av. det funka.
la mig i sängen och fyllesmsade lite, så deckade jag. hårt.
 
och tack thea för den fina du är!

fuck ångest.









puss på er mina fina

Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2012-05-27 13:01:48

jaa... ångesten kan dra åt helvete! :D kram på're

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela