Sofia var namnet

"livet deluxe"

så var det måndag, igen

Publicerad 2012-05-21 17:38:21 i Skitsnack,

hade riktigt svårt att somna igår. och jag vaknade av ett sms. solklart vem det var ifrån, men jag orkade inte svara. klart som fan att jag lever.. finns det någon anledning varför jag inte skulle det?! tack för omtanken.

trött tjej efter jobb ligger på pappas soffa bland en hel drös med kids. mysigt! men lite nytta har man gjort - allt fågelbajs på min bils högersida är borta, alla spräckta småkryp på fronten är bortspolade och kaffet Jonas hade ut i bak är borta! fniss
händig tjej det här.

papi grillar och solen skiner. måndagen är fullbordad! (dessutom fick jag jätte mycket beröm för mina skift idag, duktig tjej).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela