Sofia var namnet

"livet deluxe"

små lätta moln

Publicerad 2012-05-30 21:20:28 i Skitsnack,

dagen bjöd på Ikea med min bästa kvinna! hittade rosa, rosa och ännu mer rosa saker! stal även ett skyltex, fast jag betalade ju såklart för den. så mamma, nu måste vi till plantagen och handla blommor jag kan sköta om till the balkony! fett nöjd.

fyllde kylen med en del alkohol så jag har för en månads bruk, perfekt och så har jag gått och ändrat hårfärg. min fina Caroline kämpade i tre timmar och jag må säga det gav resultat! en slingblondering och jag är redo för slutresultatet. ska bli en sjukt snygg rödtott är tanken. måste dock lista ut vad jag då ska göra med mina ögonbryn. den mörka tiden är över! fan vad bra jag mår.

så vill jag till sist önska min fina lillasyster ett stort grattis på hennes stor dag, 18 barre! nu jäklar kör vi!

Timbuktu imorgon, jag taggar till redan nu! god natt världen.

jag och Caroline satt och pratade om mina noveller. kom fram till att min tid med H kommer få en egen story. det är otroligt hur mycket den människan påverkat mitt liv. jag önskar jag sparat våra konversationer, jag undrar om du har kvar brevet jag skrev till dig. om du har det får den bli daterad och inlagd som ett eget A4 i min bok.
jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela