Sofia var namnet

"livet deluxe"

vi sa fuck it, solen sken

Publicerad 2012-05-28 01:36:51 i Skitsnack,

hittade ett inlägg jag skrev igår, i onyktert tillstånd. vilken tur att det inte blev publicerat, fniss.

nu ligger jag äntligen i min säng, i mitt sovrum, i mitt hem. sjukt nice! längtat sen jag vaknade imorse.

tog en macka när jag kom hem och satt och tänkte lite. kom fram till hur bra det var att jag flyttade ifrån frej. tyckte jätte mycket om lägenheten men jag trivdes inte. hur mycket jag än försökte. och hur dåligt jag mådde av att vara där när D lämnade mig. att flytta till siggis måste vara det bästa jag gjort! (förutom att gå vidare i det jag går igenom just nu..)
för att älta det förflutna lite extra saknar jag att komma hem till någon att pussa på när jag jobbat kväll. och krypa ner bredvid en varm person man tycker om. saknar dom bra stunderna jag och D hade. och många var det! hoppas du är lycklig nu, det vet jag att du är. och det menar jag! fina människa.


tänk att han heller aldrig någonsin gnällde på mina arbetstider förutom när jag ville sova tidigt inför en öppning. tiden går fort, nu har jag varit "singel" i ett helt år. jag lär ju leva för alltid när jag dör!

nu ska jag och min solbränna sova, mer stek imorgon. och städa plus handla måste jag hinna med. klockan får ringa åtta då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela