Sofia var namnet

"livet deluxe"

abstinens

Publicerad 2012-11-29 20:46:00 i Skitsnack,

nu har jag äntligen tagit mitt förnuft till fånga - jag har lämnat in min telefon på lagning.
nästa är att beställa det förbannade fodralet. 
därav varför jag inte varit aktiv på internet på något sätt, min telefon är mitt liv.
ja, samma dag så beställde jag ett bredband och nästa till den blir en router. 
mitt liv kommer bli komplett. till viss del.
 
och man lyckas alltid ha massor med saker på hjärtat i de skeden möjligheten inte finns att skriva. jag vet, man ska ha ett block i väskan för att kunna skriva ned sina tankar för att sedan formulera om den med tankeställaren kring dem, etc etc etc. men nu råkar jag inte vara den som gör så.
jag skriver nu nu nu nu och kan inte riktigt beskriva känslan på samma sätt som jag kände den för fem minuter sedan, så jag säger: too late. 
 
just nu råkar jag bara vara väldigt väldigt paj i mitt huvud.
för få timmar på dygnet, för lite tid för att sova.
 
i helgen blir det skogen med vildarna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela