Sofia var namnet

"livet deluxe"

älskar, älskar inte

Publicerad 2012-11-14 16:52:00 i Skitsnack,

jag har gått så långt och kan inte sluta gå men är nu äntligen på rätt väg. den soliga vägen hem till dig. fåglarna kvittrar och längtan bor i mina ben. jag lämnar allt som tynger mig bakom mig. äntligen. 
 
när man inser vad någon betyder, när känslor skapas och dom besvaras. allt när du minst anar det. en kväll i september, vi tog varandras händer, du satte en blomma i mitt hår och höll mig tätt intill dig hela vägen genom stan.
det var då det slog mig. hur mycket jag tycker om dig. och hur mycker jag tycker om dig mer och mer för varje dag!
 
någon sa till mig en gång att jag ljög, om mina känslor. och att jag alltid gjort det. men det är svårt att visa sina känslor och ännu mer veta att dom existerar. det är inte förrän dom besvaras eller som man förlorar det man håller kärt som man vet.
 
känslor sätter stopp för tid, gör en blind för allt annat som existerar. 
been there done that. att förlora sig i kärleken, är att förlora sig själv och allt viktigt omkring. men att se sig som en vinnare av livet och vinnare av kärleken är inte att förlora sig själv utan glädjas åt lyckan.
 
jag hittade dig, jag tog dig och nu är du min!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela