Sofia var namnet

"livet deluxe"

arg, igen

Publicerad 2012-11-14 00:06:35 i Skitsnack,

återigen, jag hatar måndagar. och jag var arg igår. jätte arg. livet skulle vara lite lättare  om människor bara kunde bete sig och ta till sig det som kallas ansvar och respekt. vad hände med att vara en förebild? 
well, fuck me. det lär ju aldrig hända.
 
"ta mig härifrån" molly.
 
fick en avatarnatt med keeper i alla fall. bäst ingen protest. och nybakat bröd med pixar imorse. mitt liv är bra just nu. väldigt bra. förutom ovanstående men det ska inte få bryta mig. däremot är det trist att gå på ett gåband och komma en mil men inte komma någonstans. 
 
och idag ledig. BAM! 
som sagt, nybakat bröd och pixar erbjöds på morgonen. lite GH på eftermiddagen, bus i täby med bästa mollis på kvällskvisten och TED med keeper. spontan bio sådär, biosalong som bråkade därmed fribiljetter. BAM!
 
life's good.
 
grisen. min fina gris.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela