Sofia var namnet

"livet deluxe"

ät och svälj karameller

Publicerad 2012-11-09 22:28:00 i Skitsnack,

när melatonintabletterna väl slår i verk är det riktigt svårt att hålla sig vaken..
 

att drömma mardrömmar tycker jag är snuskigt obehagligt. och det händer mig rätt ofta. vakna upp kallsvettig, tårar i ögonen, skakningar i kroppen och känslan av sanning. vad det nödvändiga är vet jag fortfarande inte. google är inte min vän på det planet heller, då jag aldrig finner några vettiga förklaringar. förvisso minskar dom om jag är lycklig i själen, vilket jag är just nu men jag skulle gärna få bort dom helt. 
död, paranoia, mörker och fall.
jag vill ha färger som bara syns på natten, det skulle få min själ i ro till fullo.
 
ensamhet är underbart ibland. ensamhet är smärta ibland.
just nu blev det en smärta. 
fredagkväll och jag är hemma, ensam, nerbäddad i min säng - förvisso med min dator och ska sova inom fem minuter. eller när jag fått ro och kan sova. melatonintabletter. jag älskar amerika återigen. bara mardrömmarna kunde låta bli mig inatt så jag slapp vakna. 
 
jag önskar fortfarande vi kunde flyga.
 
 
 
tack till två fina tjejer som hållt mig sällskap ikväll med taco och glass till massa pixar. fredagsmys på hög nivå. det gillas.
 
ro i själen till hundra procent sa vi va? jag är uppe i 97 i alla fall.
mardrömmar är som glasbitar i sanden.
jag välkomnar john blund med öppna armar.
 
jag saknar dig varje gång jag ska sova. varje gång.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela