Sofia var namnet

"livet deluxe"

det dom aldrig nämner.

Publicerad 2012-11-19 21:30:00 i Skitsnack,

det förflutna kommer ifatt och spökar hos mig ibland. jag tror mig vara okej fast det bara är lögn. det gör fortfarande ont. alla droger som förstörde en mycket stor del av mig under en lång period. jag kan skatta mig lycklig att dom inte blev en del av mig. jag vet ni predikar om hur bra det är, att det inte skadar kroppen utan läker den. för mig skar den sönder en bit av min hjärna, gjorde mig paranoid och åt långsamt upp mitt hjärta - utan att ens ha något i min kropp.
falska känslor blev bättre än inga alls.
 
jag kan aldrig få någon att förstå, jag kan aldrig gå tillbaka och jag kan aldrig ändra något men när jag ser tillbaka förstår jag inte. jag plågade mig själv och kunde inte ta mig därifrån. mitt ljus slocknade och inte förrän jag gjorde det värsta för mig insåg jag att det var då jag började leva. God bless me. 
 
det sämsta med all den soppan var att jag förlorade en bästa vän.den som visste allt, stod vid min sida och hjälpte mig. trodde jag. falska känslor är inte böttre än inga alls.
 
det kommer alltid göra mig ont.
jag måste bara acceptera världen för vad den är och acceptera att vi alla gör olika val i livet. förhoppningsvis får det ett slut så småningom. och spriten kan dom också lika väl förbjuda. sprit är livsfarligt.
 
för vad som än händer lever jag nu. idag och inte igår, inte imorgon. inga idioter ska få förstöra mig eller bryta ned mig. mina svarta ögon lurar ingen och ingen lurar mig. jag har funnit min lycka i livet och det värmer mitt hjärta. jag vet att du aldrig kommer göra mig illa. och tills vidare, må hoppet och lyckan vara med er.
 
jag möblerade om mitt kylskåp idag.
det känns som om mitt hem just fylldes med luft.
 
det glädjer mig att du sörjer mig och det glädjer mig att du fortfarande bryr dig om mig. i hemlighet. men för mig är du bara en del av ett mörker. du lät mig se ljuset och ta mig därifrån.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela